Garancia

RMA Ügyintézés

Amennyiben a kapott termékével kapcsolatban hibát tapasztalt kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, hogy megkezdhessük az ügyintézést.

Az űrlap kitöltése után e-mailben el küldjük a további szükséges instrukciókat az ön által megadott e-mail címre.

Amennyiben pár percen belül nem érkezik meg az e-mail, kérjük ellenőrizze a Spam / Promociós leveleket is, egyes szolgáltatók automatikusan áthelyezik az említett kategóriákba.

Amennyiben vásárolt extra garancia szolgáltatás a rendelése leadásánál, mi biztosítjuk az oda-visszaszállítást díjmentesen. (Ehhez kérjük válassza ki a lenti menüben, hogy jogosult az ügyintézésre).

Elállási jog:
A fogyasztó csak természetes személy lehet (így szabályozza az új Ptk, valamint a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény).
Abban az esetben tehát, ha a vevő cégre kér számlát, akkor a vevő nem minősül fogyasztónak. A kormányrendelet alapján tehát nem illeti meg az elállási jog.
Amennyiben magánszemélyként történt a rendelése, és kíván élni az elállási jogával, a termék átvételét követően 14 napon belül van lehetősége elállni a vásárlástól.

Az ön rendelésszáma / bizonylatszáma:
Az ön e-mail címe:
Az ön neve: (Amin a rendelés leadásra került)
Telefonszám:
A hibás termék cikkszáma (A számlán és csomagoláson is megtalálható):
Visszaküldés oka: (Kérjük válasszon, a legördülő menüből)
Hiba rövid leírása:
Milyen jellegű ügyintézésre tart igényt? (Kérjük válasszon, a legördülő menüből)
A termék visszajuttatásának módja:
x Ft-ért futárt küldünk az említett csomagért.
Postával / futárral saját költségen elküldöm az önök címére.
Jogosultságom van extra garanciára. (A számlán szerepelnie kell, amennyiben a rendelés leadásnál ön igénybe vette a szolgáltatásunkat.) (Ingyen biztosítunk futárt a csomagért.)
Kép feltöltése a hibáról: (Nem kötelező megadni, de meggyorsítja az ügyintézést)